Missä Suomessa perustettiin ensimmäinen topless-baari vuosikymmenen alussa?

Kysytty

Missä Suomessa perustettiin ensimmäinen topless-baari vuosikymmenen alussa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Leena Turtiaisen kirjan Seksiä saluunaan, topless-ilmiö Suomessa (Haaga Instituutti. 1993) mukaan Suomen ensimmäinen topless-baari avattiin kesällä 1991 Oulussa. Jos haluat tutustua teokseen tarkemmin, voit tarkistaa sen saatavuuden pääkaupunkiseudulla Plussa-tietokannasta osoitteesta
http://www.libplussa.fi/