Otsikko
Mistä ja kenen runosta on tämä runon loppu: On romuna kerran viimeinen sähköjuna, mut Jeesus Kristus ristiin naulittuna on Jumalan viisaus ja voima jokaiselle…

Kysytty

Mistä ja kenen runosta on tämä runon loppu: On romuna kerran viimeinen sähköjuna, mut Jeesus Kristus ristiin naulittuna on Jumalan viisaus ja voima jokaiselle jota peljättää sen tulevan ajan helle

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en pystynyt selvittämään tuon säkeen perusteella käytettävissä olevista tietokannoista, kenen runosta voisi olla kysymys.