Missä olisi katseltavissa Hannu Karpon tekemä ohjelma venäläisestä lautturista, joka tuli päivittäin työpaikalleen vaikka lautta oli varastettu jo 20 vuotta…

Kysytty

Missä olisi katseltavissa Hannu Karpon tekemä ohjelma venäläisestä lautturista, joka tuli päivittäin työpaikalleen vaikka lautta oli varastettu jo 20 vuotta sitten.
Enkö osannut kirjoittaa oikeita hakusanoja, mutta YouTubesta sitä en löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisradion Elävästä arkistosta en löytänyt kyseistä ohjelmaa, vaikka muita Hannu Karpon tekemiä ohjelmia siellä oli katsottavana. Elävän arkiston tarjonta koostuu Yleisradion tuotannosta.

Palautetta sisällöstä ja toiveita käsiteltäviksi aiheiksi tai ohjelmiksi voit esittää Elävän arkiston keskustelupalstalla. http://yle.fi/keskustelut/forumdisplay.php?f=18 .

Mutta jos et halua rekisteröityä keskustelupalstalle, voit olla toimitukseen yhteydessä myös sähköpostitse: elavaarkisto@yle.fi