NYPD Blue sarjan 2 tuotantokaudessa Andy Sipowicz ostaa tyttöystävälleen korun lahjaksi. Minkälainen oli tämä kyseinen koru?

Kysytty

Hei! NYPD Blue sarjan 2 tuotantokaudessa Andy Sipowicz ostaa tyttöystävälleen korun lahjaksi. Minkälainen oli tämä kyseinen koru?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä kukaan vastaajista ei katsonut sarjaa näin tarkkaan, eikä siis muista korun ulkonäköä.