Jimmy Nail: minkä nimisiä levyjä hän on tehnyt ja onko niitä saatavissa Suomessa?

Kysytty

Jimmy Nail: minkä nimisiä levyjä hän on tehnyt ja onko niitä saatavissa Suomessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmissa on neljä lainattavaa Jimmy Nailin cd-levyä, joiden saatavuuden voit katsoa aineistotietokannastamme, osoite: http://kirjasto.tampere.fi:8000/

Tadpoles in a jar (1999); Crocodile shoes II : featuring original songs from the BBC television serial (1996); Big river (1995); Crocodile shoes (1994).