Otsikko
Missä Miina ja Manu -kirjassa mainitaan ensimmäisen kerran, että he asuvat Tampereella?

Kysytty

Missä Miina ja Manu -kirjassa mainitaan ensimmäisen kerran, että he asuvat Tampereella?

Vastaus

Vastattu

Miinan ja Manun tamperelaisuus paljastettiin lukijoille vuonna 2009 julkaistussa kirjassa Miina ja Manu kaupungin kesässä.

"Missähän Miina ja Manu mahtavat oikein asua? Nyt kun Miina ja Manu kirjasarja on täyttänyt yli 25 vuotta, pitää tämä lopulta paljastaa. Miina ja Manu ovat tamperelaisia. He ovat kotoisin samalta paikkakunnalta kuin mistä Pikkukakkostakin lähetetään." [ote kirjan takakannen tekstistä]

2014 kirjasta ilmestyi uudistettu painos nimellä Miina ja Manu : kaupunkikierros.

0 ääntä

Kommentit

Minulle tuli yllätyksenä, että he asuvat Tampereella, koska olen luullut tähän saakka heidän asuvan maaseudulla jossain tarkemmin määrittämättömässä paikassa.