Missä maissa seksuaalinen väkivalta, esim. raiskaus ei vanhene rikoksena?

Kysytty

Missä maissa seksuaalinen väkivalta, esim. raiskaus ei vanhene rikoksena?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymys edellyttää laajaa selvitystyötä, koska aiheesta ei löydy suoraan mitään julkaisua. Esimerkiksi tämä kirja voisi olla hyödyllinen: Kansainvälinen rikosoikeus / Minna Kimpimäki, [Helsinki] : Kauppakamari 2015. Löytyy mm. eduskunnan kirjastosta. Myös ELKI-linkkitietokannasta voi etsiä eri maiden lainsäädäntöä aiheesta: http://www.eduskunta.fi/kirjasto/Elki/#/aiheittain?kategoria=S%C3%A4%C3…