Missä lehdessä oli ohje miesten kauluspaidan muuttamisesta naisten paitapuseroksi, Suuri käsityölehtikö?

Kysytty

Missä lehdessä oli ohje miesten kauluspaidan muuttamisesta naisten paitapuseroksi, Suuri käsityölehtikö?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näillä tiedoilla ei löytynyt varsinaisesti miehen paidan muuttamista naisen paidaksi.

Suuri käsityölehti 2004:5, sivulla 24, 75 on ohje vanhan kauluspuseron muodistamisesta, jossa kavennetaan ja lyhennetään vanhaa paitapuseroa.

Suuri käsityölehti 2005:6-7, sivulla 52- on kaavojen mittataulukko ja välikoon piirtäminen, joista voisi olla apua.

Naisten paitapuseron kaavoja löytyy useista lehdistä, mm.
Suuri käsityölehti 2007:4, 2006:6-7, 1998:1.