Pari viikkoa sitten palautin kirjastoon kaksi lukemaani kirjaa. En valitettavasti kirjoittanut ylös niiden nimiä ja nyt kysyn, voisitteko te löytää minulle…

Kysytty

Pari viikkoa sitten palautin kirjastoon kaksi lukemaani kirjaa. En valitettavasti kirjoittanut ylös niiden nimiä ja nyt kysyn, voisitteko te löytää minulle noitten kahden kirjan nimet. Molemmat olivat ihan tavallisia suomenkielisiä romaaneja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ensimmäinen kirja voisi olla Tuulen laulu, kirjoittaja Unity Hall. Toinen kirja saattaisi olla Johanna Al-Sainin kirjoittama Taistelin Allahin puolesta. Tämä kirja ei ole romaani, vaan todellisuuspohjainen dokumentti.
Nykyisin voi Helmet-järjestelmään omiin tietoihinsa lisätä oman lainaushistoriansa. http://www.helmet.fi/screens/help_fin.html#lainaushistoria