Otsikko
Missä laulussa lauletaan "minä poika pyöräilen (kun tiedän mikä mua mäen takana odottaa)"?

Kysytty

Missä laulussa lauletaan "minä poika pyöräilen (kun tiedän mikä mua mäen takana odottaa)"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaivattu pyöräilylaulu on Antti Matikaisen Pyöräilen, radiohitti kesältä 2004, joka on julkaistu kokoelmalevyllä Tähtitaivas 7 (Mediamusiikki, 2004) ja Matikaisen ensialbumilla Kun ilta saapuu (AXR, 2006).