Missä laulussa lauletaan,läsäkosken kylvömiehet terveen jäntevät läsäkosken kylvömiehet otteet pontevat

Kysytty

Missä laulussa lauletaan: "läsäkosken kylvömiehet terveen jäntevät, läsäkosken kylvömiehet otteet pontevat"?

Vastaus

Vastattu

Lähetimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, jos joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi. Palamme asiaan mikäli saamme sieltä vastauksen. Muistaisikohan kukaan palstamme seuraajista kyseistä laulua?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Laulun esitti yhtye nimeltä Teho-Osasto noin vuonna 1980. Kuulin kappaleen (Rock?)radion keikkataltioinnissa, jonka äänitin kasetille. Toinen kappale yhtyeeltä oli "Vettas Hikelä, vaahtomuovihulttio". En tiedä mistä yhtye tuli ja mkinne meni. Hauskaa sähköurkupoppia. Pannahinen kun menin 90-luvulla äänittämään kasetin päälle jotakin muuta.