Missä kirjastoissa on ompelukone ja mahdollisuus käyttää sitä paikan päällä tahi lainata?

Kysytty

Hei, missä kirjastoissa on ompelukone ja mahdollisuus käyttää sitä paikan päällä tahi lainata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingissä on mahdollista käyttää ompelukonetta Etelä-Haagan, Töölön, Pasilan, Kontulan ja Laajasalon kirjastoissa sekä keskustakirjasto Oodissa. Espoossa on ompelukone asiakkaiden käytettävissä Tapiolan, Sellon, Ison Omenan, Entressen ja Soukan kirjastoissa. Sinun kannattaa olla suoraan yhteydessä em. kirjastoihin ja varata aika koneen käyttöä varten. Kirjastojen yhteystiedot löydät Helmet-palvelusivustolta.

Lainattavia ompelukoneita ei Helmet-kirjastoilla ole.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut