Missä kirjassa on satu, jossa lapsi ei saa unta ilman pehmolelujaan? Hän hakee niitä yksi kerrallaan sänkyyn viereensä kunnes niitä on sänky täynnä. Tätä…

Kysytty

Missä kirjassa on satu, jossa lapsi ei saa unta ilman pehmolelujaan? Hän hakee niitä yksi kerrallaan sänkyyn viereensä kunnes niitä on sänky täynnä. Tätä luettiin 80-luvulla minulle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Kai Beckmanin Hanna ei saa unta (Tammen kultaiset kirjat, 1980)