Missä huumoriohjelmassa oli sketsi, jossa tosi-tv-ohjelman kilpailijoiden lääkkeet vaihdettiin keskenään? Kilpailijat sekoilivat lääkepäissään ja "studioyleisö…

Kysytty

Missä huumoriohjelmassa oli sketsi, jossa tosi-tv-ohjelman kilpailijoiden lääkkeet vaihdettiin keskenään? Kilpailijat sekoilivat lääkepäissään ja "studioyleisö" nauroi. Ohjelma on esitetty 2000-luvulla ja siinä näytteli muistaakseni mm. Tommi Korpela.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarjan Ihmebantu (2009) viidennessä jaksossa oli sketsi muka alankomaalaisesta televisiosarjasta, jossa osallistujille annettiin tahallaan väärä lääkitys. Sketsissä näyttelivät Tommi Korpela ja Jani Volanen.

Jakso Yle Areenassa