Otsikko
Missä elokuvassa käy niin, että päähenkilö muuttuu jossakin kohdassa englanninkielisestä espanjankieliseksi? Näin tämän elokuvan joskus koulussa 2000-luvun…

Kysytty

Missä elokuvassa käy niin, että päähenkilö muuttuu jossakin kohdassa englanninkielisestä espanjankieliseksi? Näin tämän elokuvan joskus koulussa 2000-luvun alkupuolella. Kun hän huomaa muuttuneensa espanjankieliseksi, hän hämmästelee sitä, ja sanoo, että ei hän puhu espanjaa ja tämänkin hän sanoo kuitenkin espanjaksi.

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä ei selvinnyt, mistä elokuvasta on kyse. Tunnistaisiko joku lukijoista sen?