Onko kirjastoissa Mary-Kate ja Ashley olsenin elokuvia muuta kuin Loma Bahamalla tai Päivä New Yorkissa? Esim Seikkailu roomassa (when in roma) tai vaaralliset…

Kysytty

Onko kirjastoissa Mary-Kate ja Ashley olsenin elokuvia muuta kuin Loma Bahamalla tai Päivä New Yorkissa? Esim Seikkailu roomassa (when in roma) tai vaaralliset hölösuut? Haluaisin tietoa jos kirjastossa ei ole, voiko olsenien elokuvia katsoa netissä suomeksi tekstitettynä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoissa ei ole, mutta muualla Suomen kirjastoissa joitakin on:
- Kuin kaksi marjaa, 1-4
- London cats
- Vaaralliset hölösuut

Voit pyytää elokuvia kaukolainaksi lähikirjastosi kautta.