On seuraavia VHS-kasetteja lainattavissa? Pekka ja Pätkä neekereinä (1960), Kahden ladun poikki (1958), Pekka ja pätkä sammakkomiehinä (1957), Herra…

Kysytty

On seuraavia VHS-kasetteja lainattavissa? Pekka ja Pätkä neekereinä (1960), Kahden ladun poikki (1958), Pekka ja pätkä sammakkomiehinä (1957), Herra Sotaministeri (1957), Juha (1956), Kukonlaulussta kukonlauluun (1955), Leena (1954), Opri (1954), Taikayö 1954), Sininen viikko (1954)? Näissä kaikissa esiintyy sivuroolissa minua kiinnostava näyttelijä Anu Kilpiö.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvat Pekka ja Pätkä neekereinä, Kahden ladun poikki, Pekka ja Pätkä sammakkomiehinä, Juha, Leena ja Opri ovat lainattavissa HelMet-kirjastojen kokoelmista. Ks. www.helmet.fi .

Elokuvista Herra sotaministeri, Kukonlaulusta kukonlauluun, Taikayö ja Sininen viikko ei ilmeisesti ole olemassa videotallenteita, mutta niitä voi mahdollisesti katsoa Suomen elokuva-arkistossa. Ks. www.sea.fi .