Otsikko
Misä tiedän Suomen Pankin viiden markan arvon kun en löydä vuosilukua se on niin vanha. Setelissä on A7412332 Litt. A Sekä viisi markkaa P6407468 Litt. B Sekä…

Kysytty

Hei
Misä tiedän Suomen Pankin viiden markan arvon kun en löydä vuosilukua se on niin vanha.
Setelissä on A7412332 Litt. A

Sekä viisi markkaa P6407468 Litt. B
Sekä viisi markkaa Y0421010

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen Pankki ei anna hinta-arvioita keräilyrahoille. Keräilyrahojen ja -mitalien arvoa koskevissa kysymyksissä kannattaa kääntyä rahakeräilijöiden tai -liikkeiden puoleen. Suomen numismaattinen yhdistys ja rahaliike Holmasto arvioivat maksusta rahojen keräilyarvoa. Tietoa keräilyrahojen arvosta saa myös teoksesta: Suomen rahat 1811 - 2009 arviohintoineen. Raha- ja mitaliliike Holmasto, Helsinki, 2009.

Suomen numismaattinen yhdistys

Holmasto