Otsikko
Esikoulaisille mielekästä lukemista etsin. Kun iänikuiset Eemelit ja Pepit,Nalle Puhit, RonjaRyövärintyttäret sekä veljeni Leijonamielet on luettu, niin…

Kysytty

Esikoulaisille mielekästä lukemista etsin. Kun iänikuiset Eemelit ja Pepit,Nalle Puhit, RonjaRyövärintyttäret sekä veljeni Leijonamielet on luettu, niin tahtoo tulla tenkkapoo. Pitäisi löytää hauskoja ja kiinnostavia juttuja nukkariin.
Jotain tuoretta ja lapsia /lukijaakin kiinnostavaa. Mitä suosittelette?

Vastaus

Vastattu

Hei

Joko olette lukeneet Timo Parvelan Ella ja Pate kirjasarjat?  Kiva sarja on myös Martin Widmarkin Lasse-Maijan etsivätoimisto. Oma suosikkini on Jukka Parkkisen Karhukirjeitä-sarja. Aikuiselle lukijallekin hauskaa luettavaa.

Savonlinnan kirjastosta voit tilata YLLÄTYS!-kirjakassin. https://www.savonlinna.fi/kirjasto/savonlinnan-kaupunginkirjasto-lapset-ja-nuoret/yllatys-kirjakassit/

Lukemo.fi:ssä on myös lukuvinkkejä eri teemoissa: https://lukemo.fi/kirjavinkit/lastenkirjat/

Kannattaa vierailla myös eri kirjastojen sivuilla. Niistä löytyy vinkkejä ja suosituksia myös lapsille.

Jos linkit eivät avaudu suoraan, kopioi osoite hakuriville.

Mukavia lukuhetkiä.