Minkä arvoinen on 100mk seteli vuodelta 1945, rahassa keskellä taitos muuten ehjä ja hyväkuntoinen.

Kysytty

Minkä arvoinen on 100mk seteli vuodelta 1945, rahassa keskellä taitos muuten ehjä ja hyväkuntoinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kolikot ja setelit -oppaan mukaan setelin arvo on 25-40 euroa (kerran kevyesti taitettu, puhdas ja terävä paperi).