Minun pitäisi tietää Leväsjoen / Myllypainon toimisto tms. ja onko mahdollista E-mailia käyttää, puhelin-numero + suunta ja miten sieltä voisi tilata…

Kysytty

Minun pitäisi tietää Leväsjoen / Myllypainon toimisto tms.
ja onko mahdollista E-mailia käyttää, puhelin-numero
+ suunta ja miten sieltä voisi tilata hengellisiä traktaatteja yms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Siikaisten kunnan kotisivulta http://www.siikainen.fi/ , kohadasta Toimipaikkarekisteri, Siikaisten yritykset selviää että Toiminimi Myllypainon osoite ja puhelinnumero on
Saarikoskentie 61
29880 LEVÄSJOKI
fax 02-5527 231
ja Myllykummun työkeskuksen :
Nauriskoskentie 21
29880 Leväsjoki