Otsikko
Minulla on sokeutuva 78-vuotias äiti, joka haluaisi lukea. Minkälainen tarjonta on kuunneltavista cd-kirjoista?

Kysytty

Minulla on sokeutuva 78-vuotias äiti, joka haluaisi lukea. Minkälainen tarjonta on kuunneltavista cd-kirjoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Kaupunginkirjastossa on toistaiseksi hyvin pieni kokoelma äänikirjoja cd-levyillä. Näistä saatte listauksen osoitteessa http://www.helmet.fi kohdassa Sanahaku kirjoittamalla hakusanaksi "äänikirjat" ja valisemalla kohdassa Aineisto "Cd-levyt". Huomattavasti useampia kirjoja on luettu c-kaseteille, joita voi kuunnella tavallisella kasettimagnetofonilla.
Listauksen näistä saatte muuten samalla tavalla kuin yllä mutta valitsemalla kohdassa Aineisto "C-kasetit".

Myös Näkövammaisten kirjasto Celia palvelee näkövammaisia ympäri Suomen. P. 09 - 2295 2210.