Otsikko
Minulla on ruotsinkielinen rikkinäinen kirja. Sen on kirjoittanut A. Haggren vuonna 1875. Se on painettu Stockholm, trykt hos Normans Boktrykeri-Aktiebolag,…

Kysytty

Minulla on ruotsinkielinen rikkinäinen kirja. Sen on kirjoittanut
A. Haggren vuonna 1875. Se on painettu Stockholm, trykt hos Normans Boktrykeri-Aktiebolag, 1875 U.L. Kirja käsittelee kotieläinten hoitoa, erityisesti hevosten hoitoa. Neuvot ovat vieläkin päteviä ja haluaisin tietää mikä tämä oikein on. Minulta puuttuvat ensimmäiset 64 sivua. Sivuja on 121+indeksi

Vastaus

Vastattu

Kirjastonhoitaja neuvoo kysymyksen esittäjää kääntymään Kansalliskirjaston puoleen, jossa on luetteloita Normans Boktryckeri-Aktiebolagetin julkaisemista kirjoista. Kansalliskirjaston yhteystiedot on sivulla https://www.kansalliskirjasto.fi/