Minulla olisi kiire ostaa seuraavat sanakirjat. Olen tiedustellut niitä kirjakaupoista ja yrittänyt löytää verkkokirjakaupoista, mutta kustantajan painos…

Kysytty

Hei!

Minulla olisi kiire ostaa seuraavat sanakirjat. Olen tiedustellut niitä kirjakaupoista ja yrittänyt löytää verkkokirjakaupoista, mutta kustantajan painos vaikuttaa olevan niistä joka paikassa loppu. Pystyisittekö auttamaan ostettavien sanakirjojen löytämisessä? Jos juuri kyseisiä teoksia ei löydy, myös muut ko. kielten sanakirjat käyvät. Tarvitsen siis ostettavat kappaleet.

Kielet:
- suomi-kurdi (sorani)
- suomi-somali
- suomi-persia
- suomi-dari

suomi-kurdi (sorani) Abbas, Lokman: Suomi-kurdi (sorani) sanakirja.
Helsinki : Lokman Abbas, 2009. ISBN: 978-952-92-5606-8.

Nuutinen, Olli: Suomea suomeksi. Hki : Valtion painatuskeskus. Osa 1 :
suomi-kurdi (sorani) -sanasto. 1994. ISBN: 951-37-1330-X.

Taskusanasto : suomi-somali-suomi / toimittaneet: Mohamed Warsame ja Maija Kajava. [Helsinki] : Suomi-Somalia seura, 2010. - 102 s. : kartt. ; 16 s.
ISBN: 978-952-92-6759-0.

Nuutinen, Olli: Suomea suomeksi : suomi-somali-sanasto. Helsinki : VAPK-kustannus. Osa 1, 1992. ISBN 951-37-0835-7.

suomi-somali sanakirja / [tekijäryhmä: Mika Zinger, Anna-MaijaAquilera Calderon, Warsame Mohamed Axmed. Somalian community in
Finland, 1999. - 143 s. ISBN: 951-98114-1-9.

suomi-persia Vazvan, Hossein: suomi-persia ja persia-suomi. ISBN 1. osa 9529025777 ja 2. osa ISBN: 9789529025770.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Akateemisessa kirjakaupassa näyttäisi olevan myytävänä tämä: Suomi-persia ja persia-suomi sanakirja / H. Vazvan (ISBN 9789529025770). Mutta vaikuttaa tosiaan siltä, että muut kirjat eivät ole tällä hetkellä ostettavissa:

Yksi mahdollisuus olisi etsiä kirjoja divarien kautta:

http://www.antikka.net/