Otsikko
Minulla oli varaus HML kirjastoauto pietarille mutta kun varaus meni umpeen niin silti se ei katoa varauksista mikä siis viassa?

Kysytty

Minulla oli varaus HML kirjastoauto pietarille mutta kun varaus meni umpeen niin silti se ei katoa varauksista mikä siis viassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koska viestistä ei näy nimeäsi, ei tietojasi voi tarkistaa. Mistä tiedät, että varaus on mennyt umpeen? Varaukset eivät mene kovin nopeasti umpeen. Sen sijaan jos sinulle on saapunut varattua aineistoa, se odottaa sinua viikon hyllyssä.