Minua syytetään aiheettomasta teosta joka liittyy nuorisoon. haluan tietoa rikoislaista ja sen vaihtoehdoista mikä on oikea syyte. Olen käynyt jo poliisin…

Kysytty

Minua syytetään aiheettomasta teosta joka liittyy nuorisoon. haluan tietoa rikoislaista ja sen vaihtoehdoista mikä on oikea syyte. Olen käynyt jo poliisin nettisivuilla, mut edelleen olen epävarma.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa tutustua Suomen säädöstietopankkiin, http://www.finlex.fi , on vapaasti käytettävissä Internetissä.