Minua on jäänyt mietityttämään 90-luvun alkupuolella/puolivälissä katsomani piirretty (tv tai elokuva). Kyseessä on anime-tyyppinen piirretty, jossa seikkailee…

Kysytty

Minua on jäänyt mietityttämään 90-luvun alkupuolella/puolivälissä katsomani piirretty (tv tai elokuva). Kyseessä on anime-tyyppinen piirretty, jossa seikkailee tyttöjä (prinsessoja ehkäpä?) joilla on pitkät hiukset (mustat tai värikkäät).

Muistikuvani ovat todella hatarat, kyseiseen piirrettyyn voisi ehkä liittyä myös dinosaurukset. Olisi todella hienoa, jos selviäisi mikä kyseinen piirretty oli.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen välisellä tietolistalla ehdotettiin piirrettyä tv-sarjaa Lady Lovelylocks. Voisiko kyseessä se? Sarjassa seikkailevat prinsessat, joilla on pitkät hiukset; yhdellä moniväriset, yhdellä mustat ja yhdellä kiharat. Sarja on tehty vuonna 1987. Lisätietoa Internet Movie Databasessa http://www.imdb.com/title/tt0287240/