Minne muualle voin palauttaa erääntyvän kirjani. Olen lainannut kirjastoautosta, mutten pääse sitä palauttamaan autoon. En myöskään voi jatkaa varausta, koska…

Kysytty

Hei. Minne muualle voin palauttaa erääntyvän kirjani. Olen lainannut kirjastoautosta, mutten pääse sitä palauttamaan autoon. En myöskään voi jatkaa varausta, koska kirja on varattu jo toisaalle?

Vastaus

Vastattu

Voit palauttaa lainasi mihin tahansa Turun kaupunginkirjaston toimipisteeseen.

Voit palauttaa lainaamasi kirjan myös jonkin toisen Vaski-kirjaston toimipisteeseen.

Turun kaupunginkirjaston lisäksi Vaski-kirjastoihin kuuluu 17 varsinaissuomalaista kunnan- ja kaupunginkirjastoa, esim. Turun naapuruskuntien Naantalin, Raision, Ruskon, Kaarinan ja Liedon kirjastot.

Tietoa Vaski-kirjastojen palveluista ja käyttösäännöistä löydät tämän linkin takaa: https://vaski.finna.fi/Content/asiakkaana