Otsikko
Minkälainen oli maailman ensimmäinen skeittilauta? Mistä renkaat, trukit ja lauta oli tehty ja oliko siinä grippiä (eli hiekkapaperia)?

Kysytty

Minkälainen oli maailman ensimmäinen skeittilauta? Mistä renkaat, trukit ja lauta oli tehty ja oliko siinä grippiä (eli hiekkapaperia)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjassa: Trasher: Insane terrain (2001) on englanninkielinen katsaus rullalautailun historiaan joka kertoo myös ensimmäisistä rullalaudoista ja niiden kehityksestä. Wikipediasta löytyy myös rullalautailutietoa. (Päiv. 20.11.2007)