Otsikko
Minkä niminen mahtoi olla nuorena näkemäni eurooppalainen elokuva, jossa oli kapinallisporukka nuoria, jotka hankkivat aseita ? ja suunnittelivat iskua…

Kysytty

Minkä niminen mahtoi olla nuorena näkemäni eurooppalainen elokuva, jossa oli kapinallisporukka nuoria, jotka hankkivat aseita ? ja suunnittelivat iskua. Joukossa oli ainakin yksi tyttö. Muistan kohtauksen, jossa tyttö ammutaan poliisien? toimesta ja siviiliasuinen poliisipomo kääntää kävelykepillään ? maassa makaavan kuolleen tytön hameenhelman takaisin suoraksi. Muistelisin, että olisi ollut joko saksalainen tai itäblokin leffa. Elokuva vaikutti niin voimakkaasti minuun aikanaan, että vieläkin mietin mikä se oli.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme saaneet selville kysymääsi elokuvaa. Palaamme asiaan, jos se myöhemmin selviää.