Minkä jouluelokuvan loppukohtauksessa Joulupukki lentää pois kuplavolkkarilla?

Kysytty

Minkä jouluelokuvan loppukohtauksessa Joulupukki lentää pois kuplavolkkarilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällainen loppukohtaus on ainakin Joe Rothin ohjaamassa elokuvassa Christmas with the Kranks. Vuonna 2004 valmistuneen komedian lopussa kuplavolkkari liitelee porojen vetämänä kohti taivaita. Löydät sen YouTubelta hakulauseella "Christmas with the Kranks ending scene".