Minkä arvoinen on 1000mk 1986 ilman hologrammia sekä hologrammin kanssa?

Kysytty

Minkä arvoinen on 1000mk 1986 ilman hologrammia sekä hologrammin kanssa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oppaan "Suomen rahat arviohintoineen 2008" mukaan hyväkuntoisen setelin arvo on 180-220 euroa, korvaavan setelin (N:o 899...) 200-500 ja Litt.A:n hinta 180-200 euroa. Huonokuntoisimmille ja tavanomaisimmille seteleille hintaa ei ole määritelty. Hologrammista ei ole erityistä mainintaa. Kuitenkin vain rahaliike pystyy luotettavaan arviointiin.