Ministeri Jaakko Nummisen muistelmat ilmestyy kahtena niteenä. Kun olen sen varannut, koskeeko varaus molempia niteitä?

Kysytty

Hei! Ministeri Jaakko Nummisen muistelmat ilmestyy kahtena niteenä. Kun olen sen varannut, koskeeko varaus molempia niteitä?

Vastaus

Vastattu

Varaus koskee ensimmäistä osaa. Toisen voi varata, kun se ilmestyy Helmet-tietokantaan.