Otsikko
Minä vuonna Code Lyoko TV-sarjan ensimmäinen jakso tuli Suomessa?

Kysytty

Minä vuonna Code Lyoko TV-sarjan ensimmäinen jakso tuli Suomessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Code Lyokon suomalaisilta fanisivuilla kerrotaan, että sarjaa on esitetty Suomessa ensimmäisen kerran vuonna 2007. Sarjaa näytti MTV Juniori -kanava vuosian 2007-2009.  Myöhemmin sarjaa on näytetty uusintoina mm. Subilla ja MTV3-kanavalla.