Otsikko
Lainasin n. 20-25 vuotta sitten kirjastosta animaation videolla. Siinä oli neljä osaa, yksi jokaiselle vuodenajallemme ja musiikkina Vivaldin Vuodenajat…

Kysytty

Hei! Lainasin n. 20-25 vuotta sitten kirjastosta animaation videolla. Siinä oli neljä osaa, yksi jokaiselle vuodenajallemme ja musiikkina Vivaldin Vuodenajat. Kukaan ystävistäni ei muista sitä, vaan ehdottivat jotain Disneyn pätkää, mutta se se ei ole.
Löytyisikö teiltä tietoa, mistä on kyse ja saako sitä enää mistään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yksi ehdokas etsityksi animaatioksi voisi olla lasten piirrossarja Myttö ja vuodenajat, jonka Yleisradion tallennepalvelu julkaisi videokasettina vuonna 1989.

https://www.finna.fi/Record/vaski.3231911#toc