Otsikko
Minä varasin kirjan Pasilan kirjastoon, ja haluaisin tietää että miten pitkä aikaa siinä kestä että se siirretään toisesta kirjastosta toiseen ?

Kysytty

Hei, minä varasin kirjan Pasilan kirjastoon, ja haluaisin tietää että miten pitkä aikaa siinä kestä että se siirretään toisesta kirjastosta toiseen ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varatun aineiston kuljetus kirjastosta toiseen riippuu aina siitä, mistä ja mihin aineisto on matkalla.

Jos varaamaasi aineistoa on vapaana hyllyssä jossakin Helsingin kirjastossa, varauksesi voi tulla parissa päivässä. Jos aineisto tulee naapurikaupungin pienestä kirjastosta, saattaa matkaan mennä viikon verran.

Saat ilmoituksen tekstiviestillä, sähköpostilla tai kirjeellä sen mukaan, minkä postivalinnan olet ilmoittanut kirjaston asiakasrekisteriin.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_…