Otsikko
Milloin vuoden 2009 yliopistojen hakuopas tulee kirjastoihin, muut koulutusoppaat on jo kirjastos?

Kysytty

Milloin vuoden 2009 yliopistojen hakuopas tulee kirjastoihin, muut koulutusoppaat on jo kirjastos?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yliopistojen valintaopas 2009 on jo Koulutusnetissä ja yleensä painettu versio tulee kirjastoihin melko pian verkkoversion ilmestyttyä. Tarkkaa ajankohtaa en osaa sanoa, sillä julkaisija eli Opetushallitus vastaa jakelusta.

Koulutusnetin koulutusoppaat:
http://www.koulutusnetti.fi/?path=koulutusoppaat