Otsikko
Milloin seitsemän tassua ja penny sarjaan tuleva Helliä tunteita –niminen kirja ilmestyy kirjastoihin?

Kysytty

Milloin seitsemän tassua ja penny sarjaan tuleva Helliä tunteita –niminen kirja ilmestyy kirjastoihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on jo ollut ennakkovarauslistalla ja useimmat pääkaupunkiseudun kirjastot ovat tilanneet sen valikoimiinsa. Kustantajan - Sanoma Magazinesin - mukaan kirja kuitenkin ilmestyy vasta toukokuussa, joten sitä joutuu odottamaan kevääseen.