Milloin pitäisi tulla 10. Koiratytöt kirja ja mikä sen nimi on?

Kysytty

Milloin pitäisi tulla 10. Koiratytöt kirja ja mikä sen nimi on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koiratytöt sarjaa on ilmestynyt kahdeksan osaa. Kariston tämän syksyn kirjaluettelossa ei ollut yhdeksättä eikä kymmenetä osaa. Mikäli tahdot tarkempaa tietoa voit ottaa yhteyttä Karistoon: www.karisto.fi.

5 ääntä
Asiasanat

Kommentit

On yhdeksäs osa, koska mulla on se. Sen nimi on Jesse Turvakoira.