Milloin Piikkiön Shell on avattu? Oliko olemassa jo vuonna 1988? Jos ei, mitä paikalla oli tuohon aikaan?

Kysytty

Milloin Piikkiön Shell on avattu? Oliko olemassa jo vuonna 1988? Jos ei, mitä paikalla oli tuohon aikaan?

Vastaus

Vastattu

Piikkiön yrittäjät sivusto kertoo, että yritys on perustettu vuonna 1991. https://www.vuodenyrittaja.fi/organization/piikkion-yrittajat-ry

Piikkiön kotiseutuarkistossa on kuva Ykköstien Shellistä vuodelta 1984, joten nykyisen yrityksen paikalla lienee ollut ennenkin huoltoasema. Topoteekki Piikkiö

Paikkatietoikkuna näyttää 1948 ilmakuvauksessa, ettei Hepojoentie yhdessä ollut vielä rakennusta. Paikkatietoikkuna

Huoltoaseman rakennusaikaa lienee paras kysyä paikan päältä esim. Piikkiö seurasta

2 ääntä

Kommentit

Piirrustukset huoltamorakennukselle on päivätty 2.8.1954.