Otsikko
Milloin näyttelijä Heidi Blåfield erosi miehestään Jaakko Korhosesta?

Kysytty

Milloin näyttelijä Heidi Blåfield erosi miehestään Jaakko Korhosesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt mistään lähteestä mainintaa, että Heidi Blåfieldin ja Jaakko Korhosen erosta. Heidi Blåfield kuoli 31-vuotiaana vuonna 1931. Seuran artikkelissa (http://www.seura.fi/?id=6965 ) Marja Korhonen, Heidi Blåfieldin tytär, kertoo perheestään ja vanhempiensa varhaisesta kuolemasta.
Lähteet:
- Bagh, Peter von: Suomalaisen elokuvan uusi kultainen kirja, Otava: Suomen elokuva-arkisto, 2005
- FACTA 2001 : 9, 1984)

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ylen radiohaastattelussa Marja Korhonen sanoo vanhempiensa eronneen hänen ollessaan 3-vuotias. Korhonen on syntynyt 1924, joten erovuosi on 1927?