Otsikko
Milloin alkoivat Torsti tietää -vastaukset Helsingin Sanomissa? Onko se alusta saakka ilmestynyt samalla nimellä?

Kysytty

Milloin alkoivat Torsti tietää -vastaukset Helsingin Sanomissa? Onko se alusta saakka ilmestynyt samalla nimellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomista kerrotaan, että ensimmäinen Torsti tietää -palsta ilmestyi 18.10.1998. Samantyylinen Kysy Kirstiltä oli ilmestynyt sunnuntaisin vuodesta 1993 lähtien. Kun Torsti oli aloittanut palstansa, Kirsti ja Torsti vuorottelivat sunnuntain lehdessä. Vuonna 2009 Kirsti jäi eläkkeelle. Sen jälkeen Torstin kanssa on vuorotellut Usko Siskoa -palsta.