Mille taholle tehdään valitus taksinkuljettajan käytöksestä Helsingissä?

Kysytty

Mille taholle tehdään valitus taksinkuljettajan käytöksestä Helsingissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taksiliitto neuvoo näin:

"Jos taksimatkaan liittyy jotain, joka kaipaa selvittämistä jälkikäteen, tulee asiakkaan tietää vähintään auton järjestysnumero tai rekisteritunnus sekä matkan päivämäärä ja kellonaika. Järjestysnumero ilmenee yleensä taksin katolla olevasta kuvusta. Ilman näitä tietoja asioiden selvittely on vaikeaa. Huomattava lisäapu on siitä, että asiakas muistaa myös lähtöpaikan. Tarpeelliset tiedot löytyvät myös kuitista. Valitus- ja muissa epäselvissä tapauksissa asiakas voi kääntyä taksitarkastajan, taksiyhdistyksen tai tilausvälityskeskuksen puoleen ja antaa sinne edellä mainitut tiedot. Samoista paikoista voi tiedustella myös taksiin unohtuneiden tavaroiden kohtaloa"

https://www.taksiliitto.fi/taksipalvelut/palautetta-taksimatkasta/

13 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kuski erittäin koppava ulkolainen sanoi miksi et kävele😠