Miksi minä jouduin maksamaan koko matka hinnan? kun sen pitäus mennä omavastuulla? 11.8 tilasin kela taksin ukonniemen staniolle ipv:n pelin jälkeen niin…

Kysytty

Miksi minä jouduin maksamaan koko matka hinnan? kun sen pitäus mennä omavastuulla? 11.8 tilasin kela taksin ukonniemen staniolle ipv:n pelin jälkeen niin miulta otettiin koko hinta vaik ei ois pitäny kun omavastuu.

Vastaus

Vastattu

Kelan sivuilla on tietoa siitä, milloin ja miten voi saada korvausta taksimatkoista. Alla linkki sivulle:

https://elamassa.fi/terveys/milloin-ja-miten-kela-korvaa-taksimatkoja/