Haluaisin lahjoittaa Seinäjoen kirjastolle kaksi hyväkuntoista, moniosasta tietosanakirjaa? Vanhempi on Uusi tietosanakirja, joka on täydennysosineen…

Kysytty

Haluaisin lahjoittaa Seinäjoen kirjastolle kaksi hyväkuntoista,
moniosasta tietosanakirjaa?
Vanhempi on Uusi tietosanakirja, joka on täydennysosineen ilmestynyt vuosina 1966 - 1972.
Uudempi on Otavan Suuri Ensyklopedia, joka täydennysosineen on vuosilta 1978 - 1991.
Tiedän, että näiden krjasarjojen markkinahinta on käytännössä 0 euroa, mutta en mielelläni lähettäisi niitä kierrätyspaperiksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos tarjouksesta. Molemmat tietosanakirjat kuuluvat jo Seinäjoen kirjaston kokoelmiin, useampaa sarjaa emme tarvitse.