Otsikko
Millä nettiosoitteella pääsee lukemaan aikakauslehtiä,esim TM:aa diginä ? Kiitos

Kysytty

Millä nettiosoitteella pääsee lukemaan aikakauslehtiä,esim TM:aa diginä ?
Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos sinulla on Rauman kirjastokortti niin aikakauslehtiä pääsee lukemaan osoitteessa satakirjastot.emagz.fi. Esimerkiksi Tekniikan maailma kuuluu etäkäyttöiseen lehtivalikoimaan. Kirjaudu kirjastokortin numerolla ja PIN-koodilla.
Lisää elektronisia aikakauslehtiä on luettavissa kirjastossa.

Tekniikan maaiman sivut löytyvät netistä, siellä julkaistaan myös artikkeleita, https://tekniikanmaailma.fi/