Otsikko
Olen nyt ulkomailla ja helmet -kirjastokorttini on Suomessa, mistä sitä en tänne nyt saa, enkä muista korttini numeroa tai tunnuslukua ulkoa. Haluaisim käyttää…

Kysytty

Hei! Olen nyt ulkomailla ja helmet -kirjastokorttini on Suomessa, mistä sitä en tänne nyt saa, enkä muista korttini numeroa tai tunnuslukua ulkoa. Haluaisim käyttää ja lainata ellibs -palvelusta joitakin kirjoja myös nyt, mutta koska en muista kirjastokorttini numeroa, en pääse myöskään muuttamaan sen PIN -tunnusta. Olisikohan mahdollista lähettää minulle kirjastokorttini numero, jotta pystyisin jälleen lainaamaan kirjoja sähköisesti? Originaalin nimeni perusteella ei kannastanne löydy ketään toista saman nimistä, joten henkilöstä ette voi erehtyä. Voin myös pyydettäessä lähettää kuvan esim. passistani henkilöyden todistamiseksi, jos näin tarvitaan. Kiitos avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Valitettavasti ei ole sääntöjemme mukaista, henkilöllisyystodistus on näytettävä henkilökohtaisesti.  Jonkun toisen henkilön pitää kertoa teille se numero, tai sitten voitte lähettää postitse valtakirjan jollekulle, joka käy kirjastossa numeron kysymässä.