Millä levyllä on turkulaisen Boycott- yhtyeen laulu 'Via Dolorosa' englanninkielisenä?

Kysytty

Millä levyllä on turkulaisen Boycott- yhtyeen laulu 'Via Dolorosa' englanninkielisenä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tutkittuani joitakin tietokantoja käsitykseni on, ettei kappaletta ole äänitetty millekään levylle englannin kielellä. Löysin vain suomenkielisiä.
Tämä kappale ei ole Boycott-yhtyeen, vaan Tommi Läntinen teki kappaleen vasta oltuaan jo soolo-uralla.

3 ääntä

Kommentit

mielestäni kappaleen englaniksi esitti via Dolorosa, jossa olivat mukana Tommi ja toinen Sumenin veljeksistä muita en muista.