Miksi en onnistu varaamaan Tommi Parkon kirjaa Kirjoita runo, Helmet.fi palvelusta siis, vaikka muita voin? Antaa Proxy errorin. Helmet-palvelusta en löydä…

Kysytty

Miksi en onnistu varaamaan Tommi Parkon kirjaa Kirjoita runo, Helmet.fi palvelusta siis, vaikka muita voin? Antaa Proxy errorin.
Helmet-palvelusta en löydä ylläpitäjä- tai Web master -tietoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-haku on jokin aika sitten uusittu ja joitakin ongelmia on ilmennyt. Toisinaan varatessa tulee Proxy error -ilmoitus. Tällöin on yleensä kyse siitä, että joitakin nimekkeitä ei voi varata Firefox-selaimella uudessa HelMet-haussa. Muilla selaimilla varaaminen toimii normaalisti ja Firefoxissakin ongelma esiintyy satunnaisesti.

Joidenkin asiakaspalautteiden mukaan varaaminen onnistuu, kun kirjautuu ensin sisään omiin tietoihin.

Varausongelman esiintyessä voi siis joko kirjautua ensin omiin tietoihin tai käyttää muuta selainohjelmaa.