Mikäli coronavirus epidemia leviää laajemmin maihin jossa on merkittävästi muita samanaikaisia vakavia virusepidemioita (esimerkiksi Intia tai osa afrikan…

Kysytty

Mikäli coronavirus epidemia leviää laajemmin maihin jossa on merkittävästi muita samanaikaisia vakavia virusepidemioita (esimerkiksi Intia tai osa afrikan maista) muuntautuvatko kyseiset virukset toistensa vaikutuksesta samaan henkilöön joutuessaan?

Vastaus

Vastattu

Kirjastolla ei ole asiantumusta vastata kysymykseen.

Kannattaa kääntyä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen puoleen.
https://thl.fi/fi/etusivu